Om Re:Media

Tett på resultat

Re:Media er et norsk fullservice mediebyrå. Vi hjelper våre kunder med alle aspekter vedrørende planlegging, kjøp og gjennomføring av kampanjer i media.

 

Re:Media – et annerledes mediebyrå

Re:Media ble etablert høsten 2012 og er en del av Schjærven Gruppen.

Vi har hatt en fin vekst hele veien. I 2013 håndterte vi en medieomsetning på ca. 45 millioner kroner, i 2014 for 275 og i 2015 for ca. 500 millioner.

Vi er i dag et fullservice mediebyrå med 22 medarbeidere som jobber for 35 ulike kunder.

 

Media og Kreativt

Det har alltid vært slik at gode medieplasseringer kan forsterke det kreative budskapet. I dagens medievirkelighet er dette enda viktigere enn før. Vi tror de beste kampanjene skapes ved å få medie-idéer til å spille godt sammen med gode kreative idéer. Vi springer ut av et byrå, og det ligger i vårt DNA at vi skal bringe media tettere på det kreative. Dette reduserer både tid og kostnader og skaper mer effektive kampanjer for annonsørene.

 

Kundestrategier

Det største problemet innen markedsføring i dag er at det brukes for mye på markedsføring mot kunder med lite potensial og for lite på kunder med stort potensial. Medieutviklingen gir oss stadig nye muligheter til å bli mer presise ifht å plassere rett budskap til rett kunde til riktig tid, og til å jobbe mer systematisk med å utvikle mer lønnsomme kunderelasjoner.

 

Arbeidsmetodikk

Vår arbeidsmodell starter alltid med å se på våre kunders egne medieflater, enten dette er fysiske butikker, nettbutikk, hjemmeside, nyhetsbrev eller tilstedeværelse i sosiale medier. Vi må forstå hvor godt disse fungerer, før vi kan gi råd om hvordan kjøpte medier skal utnyttes med best mulig effekt.

Vi er et fullservice mediebyrå som har god kunnskap om alle mediekanaler. Vi har mange kunder som er massivt tilstede i print, både med annonsering og distribusjon av egne kundeaviser – og som fremdeles har god effekt av dette.

Mange sliter med at dekning via TV, post og print gradvis svekkes. Brukerne flytter seg i økende grad over på nye kanaler hvor det ikke er like enkelt å bygge rask og effektiv dekning. Det stiller helt nye krav til å jobbe på tvers av langt flere flater.

Vi tror det mest effektive er team som jobber helhetlig med kampanjer på tvers av søk, display, sosiale kanaler, web TV, mobil, CRM, kundens egne kanaler og mer tradisjonelle kanaler som radio, TV, print, kino og utendørs.

 

Menneskene

Det viktigste vi har med oss på denne reisen er menneskene. Alt koker ned til dette. Uten positive og dyktige medarbeidere med ambisjoner på vegne av våre kunder klarer man ikke å skape noe som helst. Vi jobber systematisk og grundig, og så har vi det moro på jobb. Det er gøy å skape gode resultater.

De beste resultater skapes gjennom godt samarbeid. Det gjelder internt og i forhold til våre kunder og deres øvrige samarbeidspartnere. Vi skal alltid bidra til et godt samarbeid og alltid ha våre kunders mål som våre mål.

 

Salg kan kjøpes

Schjærven Gruppen jobber etter mottoet ”Salg kan kjøpes”. Det setter fokus på å skape resultater og er en fantastisk retningsgiver for alt vi gjør. I Re:Media jobber vi med å fokusere på hvordan vi kan skape resultater via media. Vi skal hele tiden være tett på våre kunders mål og resultater og kunne dokumentere effekten av de kampanjene vi gjennomfører.

KONTAKT OSS